یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1399

مقالات جمعه تخته سفيد

آشنايي متد هاي كلاس آموزش توليد محتوا براحتي

۱۲ بازديد

يادگيري راه هاي دوره آموزش توليد محتوا حرفه اي

مدت هاست كه كارگاه هاي آموزش توليد محتوا در ايران به صورت تئوري و به شكل قديمي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك محتوا نويس موفق تبديل نشده و نمي توانيد محتواي خوب و موثري در جهت رشد كسب و كار خود توليد كنيد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در زمينه توليد محتوا در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژيست هاي محتوا مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك كارگاه كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند آموزشگاه توليد محتوا لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به برگزاري كارگاه هاي تخصصي توليد محتوا به صورت كاملا كاربردي و بر اساس تكنيك هاي روز كرده است.

همچنين مباحث توليد محتوا را در ويكي پديا ميتوانيد بخوانيد يا فيلم هاي آموزش توليد محتوا را در آپارات ببينيد .

 امروزه با پيشرفت شبكه هاي اجتماعي افراد بيشتري دست به توليد محتوا ميزنند.

توليد محتواي با كيفيت باعث مي شود كه رتبه وبسايت شما به طور چشمگيري افزايش پيدا كند.

براي همين اكثر مديران وبسايت ها يكي از بخش هاي خود را به توليد محتوا اختصاص داده اند و سعي مي كنند كه بلاگ نويسان با تجربه اي را در اين زمينه استخدام كنند.

يكي ازسختي هاي كار هاي اين وبلاگ نويسان ايجاد محتواي مناسب با كسب و كار مي باشد.

اينكه چگونه محتوايي را توليد كنند كه مناسب با مخاطبان وبسايت باشد و پيدا كردن يك منبع معتبر كاملا سخت است.

هدف ما ازاينن مقاله دادن راهكار مناسب  براي توليد محتواي مناسب و مرتبط بود و براي رعايت آن چه مواردي را رعايت كرد.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

براي آشنايي مي توانيد به  كلاس توليد محتوا  وارد شويد .

براي شناخت https://labraseo-blog.tumblr.com/post/635837336960270336/آموزشگاه-توليد-محتوا-لرنووب برويد

معرفي خفن ترين گروه فروش تشك با ضمانت

۱۳ بازديد

آشنايي بروزترين فروشگاه قيمت تشك تخصصي

 

هموطنان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك طبي

امروزه شايع شدن بيماري‌هايي مانند كمر درد و پادرد سبب شده تا اغلب افراد به تشك طبي روي بياورند. تشك‌هاي طبي سفت بوده و عده‌اي بر اين باورند كه سفت بودن تشك، به پيشگيري يا درمان كمر درد كمك مي‌كند كه اين مسئله از نظر علمي ثابت نشده است. تشك‌ طبي از جنس يونوليت مي‌باشد و همانند تشك‌هاي بيمارستاني، سفت و سبك است. البته برخي از توليدكنندگان اين تشك‌ها را از جنس اسفنج مي‌سازند و بديهي است جنس اسفنجي تشك‌هاي طبي از بقيه جنس‌ها از كيفيت بالاتري برخوردار مي‌باشد.


تشك فنري

در اين بخش از راهنماي خريد تشك خوب اطلاعاتي راجع به تشك‌هاي فنري ارائه مي‌كنيم. از بين انواع تشك‌هاي مختلف، تشك فنري، پرطرفدارترين و پرمصرف‌ترين نوع آن‌ها مي‌باشد. همانطور كه از نام تشك فنري پيداست در ساخت آن از فنر‌هايي به ضخامت دو سانتي متر استفاده مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين محاسن انتخاب تشك‌هاي فنري اين است كه هر فرد با هر ميزان درآمد، قدرت انتخاب فراواني دارد. تشك فنري از نظر شكل به كارگيري فنر‌ها به دو نوع منفصل و متصل تقسيم مي‌شود.


تشك‌ با فنر‌هاي منفصل (Pocket Spring)

اگر درجستجوي تشكي هستيد كه بدون ايجاد صدا و لرزش، خوابي آرام را تجربه كنيد، پيشنهاد توكامگ به شما تشك‌ با فنر منفصل است. استفاده از فنر‌هاي منفصل سبب مي‌شود تا فنر‌ها، جدا جدا حركت كرده و انعطاف‌پذيري آنها افزايش يابد. در اين حالت، با فشار نقاط مختلف بدن در هنگام غلتيدن، تشك نيز با بدن مطابقت پيدا مي‌كند. ساختار داخلي تشك‌هاي پاكتي به اين شكل است كه هريك از فنر‌ها را به صورت مستقل در داخل يك پاكت قرار مي‌دهند و در كنار يكديگر مي‌چينند.


تعداد فنر‌هاي به كار رفته در يك تشك حداقل ۶۰۰ و حداكثر ۲۰۰۰ پاكت است. بديهي است هرچه تعداد پاكت‌هاي فنري بيشتر باشد راحتي آن نيز به نسبت بيشتر خواهد بود و به همين نسبت قيمت آن نيز بالاتر مي‌رود. البته نكته مهمي كه بهتر است مد نظر قرار دهيد اين است كه كيفيت تشك‌هاي‌ فنري منفصل حتي با حداقل تعداد، با تشك‌هاي فنري متصل قابل مقايسه نيست. برخي توليدكنندگان از طريق به كارگيري فنر‌هاي كوچك، فنر‌هاي معلق يا با استفاده از فنربندي‌‌هاي دو لايه تعداد فنر‌ها را افزايش مي‌دهند. اگر هنگام خريد با اين مورد مواجه شديد بهتر است كمي درباره نحوه ساخت فنر‌ها تحقيق كنيد.


تشك با فنر‌هاي متصل (Bonell)

در اين قسمت از راهنماي خريد يك تشك مناسب براي خوابي آرام، به معرفي يكي از قديمي‌ترين و پرمصرف‌ترين تشك‌هاي فنري مي‌پردازيم در تشك‌هاي با فنرهاي متصل يا بونل، از فنر‌هاي كربني استفاده مي‌كنند و آن‌ها را به شكل يك ساختمان بهم پيوسته در مي‌آورند و با استفاده از يك سيم مسي محكم براي حفظ شكل آن‌ها را تقويت مي‌كنند. اغلب كساني كه از تشك‌هاي فنر متصل استفاده مي‌كنند از سه ويژگي اين تشك‌ها ناراضي هستند اول به دليل اينكه در اين تشك‌ها از كفپوش‌هاي كمي استفاده مي‌شود. دوم اينكه در ساختار اين تشك‌ها همه اجزاء بهم گره خورده‌ و با ايجاد يك حركت در يك طرف تشك، مي‌توانيد تاثير آن را در طرف ديگر حس كنيد. سوم اينكه وقتي دو نفر كه روي اين تشك‌ها خوابيده‌اند به هم نزديك مي‌شوند وسط تشك مانند يك گودال فرو مي‌رود. توكامگ به شما پيشنهاد مي‌كند اگر براي انتخاب يك تشك مناسب، مشكل مالي نداريد سعي كنيد از خريد تشك‌هاي فنر متصل اجتناب كنيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب فراگيري مي توانيد به  خريد تشك ارزان  برويد .

به سبب فراگيري https://sites.google.com/view/abarkhab/صفحه-اصلي مراجعه كنيد